نامه ای به خدا

نامه ای به خدا

سلام خدا جون مهربون

امشب سومین باریست که برایت می نویسم از دل تنگیهایم از غمهایم از درد هایم و قبل از گفتن هم تو خود آگاه به تمام پنهانهایی خدا جون دنبال ی واسطه می گشتم تا ضامن من باشه نزد تو عزیزو چه کسی بهتر از آقا علی بن موسی الرضا که این روزها برای زاد روزش قیامتی است او که بهترین است و بر ترین خدا جون به حرمت این روزهای عزیز که صاحبش آقا امام رضاست حاجاتم را به خیر روا کن سلامتی و عزت و شکوه و عظمت و اولادهایی سالم و صالح فراخ روزی و نیک نام و ما را در کنار هم سلامت بدار که تو بهترینی خدای عزیزم از نعمتی که به من دادی به اسم امیر رضا قدر دان توام و اینک دختری به حرمت فاطمه محمدص به نام فاطمه یاس به من عطا کن سالم وصالح و ما را برای هم حفظ کن که پدر یا مادری اگر نباشد ستون زندگی در حال فرو ریختن است پس ما را برای هم نگهدار به سلامت و کنار هم به حرمت این شبها دختری به من عطا کن از نسل خورشید به پاکدامانی دخت محمد ص و پسرم امیر رضا و دخترم فاطمه یاس و خودم و همسرم را از گزند هر چه رو به نابودی می بردمحفوظ بدار الهی آمین خدا جون من رو جلوی امیر رضای کوچولو دروغگو نکن او منتظر فقط فاطمه یاس است پس او را از این موهبت الهی دور نکن و ما را در کنار هم خوشبخت کن عزیزم لطفا و ما خانواده امیر رضا عاشقانه ها رو تقدیمت می کنیم فقط به ما فرصت بده الهی آمین



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت10:50---14 اسفند 1393
خیلییی نامه ی خوبییی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 11 اسفند 1393برچسب:,

] [ 15:48 ] [ مائده ]

[ ]